Andreas Kaapke (Autor) / Libristo.pl

Książki autorstwa Andreas Kaapke

Znaleziono 1 – 2 z 2 pozycji

Następna

Strona 1. z 1

Poprzednia

Sortuj według i pokaż również niedostępne

  1. Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie.

    Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie.

    Michael Froböse, Andreas Kaapke | Duncker & Humblot, 1996


    50 % szansa - Przeszukamy cały świat

    Język: Niemiecki

    Oprawa: Miękka

    476.68

  2. Der Beitrag des Strategischen Marketing zur Verbesserung der Problemloesungsfaehigkeit wirtschaftspolitischer Entscheidungen von Staaten
    Zapowiedź

    Der Beitrag des Strategischen Marketing zur Verbesserung der Problemloesungsfaehigkeit wirtschaftspolitischer Entscheidungen von Staaten

    Andreas Kaapke | Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 1996


    Dodruk - Termin nieznany

    Język: Niemiecki

    Oprawa: Miękka

    426.88

    Rabat 4 %
    Oszczędzasz 22.41 zł

Następna

Strona 1. z 1

Poprzednia

Pozycji na stronie

Filtr

Język
  • Niemiecki2
Oprawa
  • Miękka2
Etykieta
  • Zapowiedź1
Dostępność
  • Przedpremiera1
  • Dostępność nieznana1
Rok wydania
  • 19962
Przedział cenowy

-


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: